KEVINA VILJAMSONA INTERVIJA AR "THE HOLLYWOOD REPORTER"
The Hollywood Reporter 21. aprīlī publicēja lielisku interviju ar The Vampire Diaries galveno producentu Kevinu Viljamsonu, kuru šajā sezonā mēs dzirdējām viņa noslogotības dēļ diezgan maz (kā jau iespējams zināt, Viljamsons strādā arī pie cita L. Dž. Smitas darba ekranizācijas The Secret Circle). Intervijā Viljamsons stāsta par izaicinājumu darbā pie Vampire Diaries, kur katru nedēļu uz ekrāniem jābūt jaunai, interesantai sērijai, par cīņu ar informācijas noplūdi un spoileriem, kādas bija plānotās stāsta līnijas saistībā ar Boniju, sākotnējiem plāniem attiecībā uz Katerīnu un Džozefu Morganu Klausa atlasē.
[Brīdinājums: tālāk iespējami spoileri!]
Vampire Diaries stāsta līnijas virzās uz priekšu ļoti ātri. Vai ir kāda [īpaša] nozīme tempa saglabāšanai? To ir grūti paveikt. Stāsta iedegšanas termiņu sakarā nē. Šis ir viens no tiem seriāliem, kurā stāsts vienkārši turpina virzīties uz priekšu. Mēs jau plānojam trešo sezonu, un mēs jau zinām, kāda būs galvenā stāsta līnija un kāda būs galvenā blakuslīnija.
Kas ir bijusi lielākā korekcija Vampire Diaries kopš tā sākuma? Viena no lielākajām izmaiņām ir tā, ka mēs esam no četru cēlienu struktūras pārgājuši uz sešu cēlienu struktūru. Tas bija viens no lielākajiem izaicinājumiem man, mēģinot saglabāt stāsta kustību. Mēs visi veidojam mūsu [stāsta] savīšanos un pagriezienus, un mēģinām to visu izstrādāt - kopā ar reklāmu - septiņos cēlienos, kas reizēm liek ļoti saspringti par to domāt.
Kā ir mainījusies televīzija kopš Dawson's Creek? Kad tika rādīta WB [Warner Bros.] Dawson's Creek, mums nebija ABC ģimenes. Mums nebija visas šīs konkurences, kas ir tagad. Veids, kādā mūsu patērētājs - un lielākoties mūsu jaunatne - skatās Vampire Diaries, ir radikāli mainījies. Ko tas nozīmē šim biznesam, lai katrs izspriež pats.
Seriāls piesaista līdzīgu demogrāfisko grupu kā Dawson's Creek. Kā šī skatītāju grupa ir attīstījusies? Skatītāji ir redzējuši ikvienu stāstu, kas jebkad parādīts. Viņi zina ikvienu pavērsienu un pagriezienu, ko jūs darīsiet. Daļēji jūs varat sajaukt viņiem galvu un uzturēt intrigu, virzoties uz priekšu ātrā gaitā, lai nedotu viņiem laiku nogarlaikoties, nedotu viņiem laiku domāt par to, kāds būs nākamais pāvērsiens, jo tas notiek tik ātri.
Vai bija kāda stāsta līnija, par kuru tu nebiji 100 procentus pārliecināts sākumā, bet kas turpināja veiksmīgi virzīties uz priekšu? Es atceros, kad mēs nācām klajā ar Katerīnas līniju. Es sacīju, ka mēs varam parādīt Katerīnu tikai vienu vai divas reizes. Mēs uzrakstījām pirmo sēriju un sēdējām filmēšanās laukumā, vērojot Ninas jaunkundzi atveidojam viņu tajā mazajā, melnajā apģērba gabalā, lavoties pa filmēšanas laukumu. Es teicu: "Ok, mums vajadzētu pārdomāt šo [lietu]." Mēs turpinājām teikt, ka redzam viņu trīs vai četrās sērijās, un nākamajā brīdī, kā jūs zināt, Katerīna guva virsroku. Mēs radījām no jauna stāsta līniju. Bija paredzēts, ka viņa vienmēr būs kā leļļu teātra altrise ar izcilu prātu ārpus kameras, bet mēs ļāvām tam parādīties kamerā. Tas deva mums vēl vienu īstu nelieti un Deimonam vēl vienu ienaidnieku.
Vai bija vēl kādas pārmaiņas kādam īpašam brīdim vai sērijai? Sākotnēji mēs plānojām nogalināt [Boniju] uz četrām sērijām un ļaut Elenai būt vienīgajai, kas paslēpj viņu un pārsteidz visus ar to, bet tad mēs nodomājām, ka skatītāji mūs ienīdīs. Viņi nekad mums nepiedos. Tad mēs domājām, ka mēs varētu izdarīt to uz vienu sēriju un atgriezt viņu nākamajā nedēļā. Tad mēs nodomājām, nē, labāk izdarīt to reklāmas pārtraukuma beigās. Beigās mēs palikām pie reklāmas pārtraukuma, lai izvairītos no sekām.
Vai Tviteris ietekmē jūsu spēju saglabāt noslēpumainības līmeni? Man ir tāda sajūta, ka spoileri kļūst zināmi, vai nu blogos vai [info] noplūdēs no studijas un televīzijas tīkla. Mums ir bijuši pāris lieli pavērsieni, kas tika sabojāti Internetā, un man vienmēr ir skumji par to. Es zinu, ka, ja kaut kas tiek izziņots iepriekš un pamests lasīšanai faniem, un tad šī sērija tiek parādīta pēc trīs nedēļām, tas mums nenodara lielu skādi. Lielākā daļa cilvēku, kas lasa šos blogus, lasa tos, lai uzzinātu spoilerus, un tas neattur viņus no seriāla skatīšanās.
Kas ir visbiežāk saņemtā piezīme no televīzijas vai studijas? Mēs rakstām tik ātri, ka tā būs piezīme par ātrumu: "Vai jūs varat paskaidrot, kas ar to domāts šajā brīdī?" Mēs esam tik serializēts seriāls, ka tad, ja jūs neesat skatījies pagājušā nedēļā, jūs nesapratīsiet šonedēļ. Tāpēc mēs daram visu, ko spējam, pirmajā cēlienā, lai no jauna atgādinātu, mēs cenšamies iepazīstināt ekspozīcijā, lai paskaidrotu, kas notiek.
Kādas bija sarunas par tādu centrālo personāžu kā Klauss atlasi? Es vēlējos kādu, kas ir eiropeisks, kurā jūtama Vecā Pasaule. Nepārprotami, es mērķēju uz akcentu. [Smejas.] Džozefs Morgans ienāca, un viņš uzsita kā naglai uz galvas. Viņam ir humora sajūta, kādu es vēlējos Klausam. Veids, kā mēs vienmēr raksturojām [personāžu], ir: "Klauss var nokautēt Deimonu Deimona stilā." Mēs ķircinājāmies šajā sezonā ar Deimonu un Klausu, bet ir tik daudz materiāla, tas viss starp Deimonu, Stefanu un Klausu ir kā atvērta ieguves vieta nākamajam gadam. Pirmatnējie, te jau viņi nāk.
Kā tu domā, kāpēc daži no TV seriāliem, ko tu esi veidojis savas karjeras laikā, nebija ilgi? Kad es radīju [CW] Hidden Palms, es to rakstīju uz labu laimi un teicu: "Te būs stāsts par bērnu, kas pārceļas uz Palmspringsu un ievācas kaimiņos pusaugu sērijveida slepkavam." Tas bija pusaudžu Dexter. Tiklīdz es to nokomplektēju, viņi sacīja: "Mēs nezinām par šo Dexter daļu." Tas bija mazliet nepareizais laiks, nepareizā televīzija. Iespējams man vajadzēja ielikt šo scenāriju atvilknē un nogaidīt.
Kāds ir lielākais izaicinājums tev kā seriāla vadītājam? Termiņi. TV iet uz priekšu tik ātri; jūs filmējat vienun sēriju, rediģējat vienu, gatavojamies vienai un rakstam vienu - viss vienlaikus. Tu pieliec savu pirkstu pie septiņām dažādām sērijām vienlaikus. Ir grūti žonglēt laikā, īpaši ja ir nelielas problēmas. Džūlija [Pleka] un es vēlamies veidot episku seriālu, un ziniet, tas prasa daudz episka darba. [Smejas.]
Vai ir kādi citi projekti? Esmu pusceļā ar jaunu pilnmetrāžas mākslas filmu un pusceļā ar jaunu TV seriālu, bet tie vienkārši gaida mani, kad es ieniršu tajos. Abi ir trillera jomā: viens šausmu un otrs vairāk dramatisks trilleris.
Kevina Viljamsona foto: Kevin Winter/Getty Images.